Subject: Ed: Tervisekaitse ning tuleohutusnõuete tõend ettevõtte ruumidele
From: "Heleene Sarapuu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 09:22:30 +0300

Tere

Palun registreerida viimane kiri.

Lugupidamisega

Heleene Sarapuu

vaneminspektor (keskkonnatervis, sh kemikaaliohutus)

Põhja regionaalosakond

5565 2058

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: pühapäev, 27. juuli 2025 23:08
Adressaat: Heleene Sarapuu <[email-masked]>
Teema: Re: Tervisekaitse ning tuleohutusnõuete tõend ettevõtte ruumidele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses varasema kirjaga annan teada, et leidsin Terviseameti 
dokumendiregistrist ruumide kohta terviseohutuse hinnangu, kuid paraku on 
see dokument aegunud – see oli väljastatud kümneks aastaks ning aegus mõni 
aasta tagasi.

Seetõttu sooviksin taotleda uut terviseohutuse hinnangut järgnevatele 
ruumidele:
Jõe 5, Tallinn, 2. korrus – ruumid nr 50, 51, 52, 54, 57, 58, 59.

Soovime alustada vaimse tervise teenuste osutamist augustikuus ning vajame 
hinnangut võimalikult kiiresti, kuna see on vajalik rehabilitatsiooniteenuse 
osutamise tegevusloa taotlemiseks.

Palun andke teada:

*	millal oleks võimalik tulla ruume hindama;
*	kas hinnangu taotlemiseks on vaja esitada lisadokumente või täita 
konkreetne vorm.

Lisaks: kas Päästeameti tõendi (tuleohutuse nõuetele vastavuse kohta) saab 
samuti kooskõlastada Terviseameti kaudu või tuleb selleks pöörduda eraldi 
Päästeameti poole?

Ette tänades ja parimat soovides,
Lea Lihtmaa

On Fri, Jul 25, 2025 at 6:25 PM Lea Lihtmaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Püüan leida Terviseameti terviseohutuse hinnangut aadressil Jõe 5, Tallinn, 
2. korruse ruumide 50, 51, 52, 54, 57–59 kohta. Siiski ei leia dokumenti 
avalikust registrist, kuigi omanik kinnitas, et hinnang olemas on.
Kas saaksite aidata või teavitada: kas hinnang on digitaalselt üles laetud 
ja kas see puudutab otseselt ka neid ruume, kus meie meeskond plaanib 
teenust osutada? Varasemalt on ruume kasutanud Cleanline OÜ.

Heade soovidega,

Lea Lihtmaa

On Fri, Jul 25, 2025 at 4:21 PM Heleene Sarapuu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere

Terviseameti väljastatud terviseohutuse hinnangud on avalikud dokumendid ja 
seega kättesaadavad Terviseameti avalikust dokumendiregistrist: 
<https://adr.rik.ee/ta/otsing> https://adr.rik.ee/ta/otsing.

Ühtlasi juhin tähelepanu, et Terviseamet väljastab terviseohutuse hinnangu 
konkreetsetele ruumidele, mitte üksnes aadressi alusel. Seetõttu võib 
juhtuda, et hinnang puudutab ainult teatud osa hoonest või ruumidest, mis 
asuvad antud aadressil.

Lugupidamisega

Heleene Sarapuu

vaneminspektor (keskkonnatervis, sh kemikaaliohutus)

Põhja regionaalosakond

5565 2058

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 25. juuli 2025 07:47
Adressaat: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Tervisekaitse ning tuleohutusnõuete tõend ettevõtte ruumidele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime oma ettevõttega taodelda rehabilitatsiooniteenuste osutamise 
tegevusluba ning selleks peame esitama terviseameti hinnangu teenuse 
osutamise koha tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta ning päästeameti tõendi 
teenuse osutamise koha tuleohutuse nõuetele vastavuse kohta.

Sellega seoses soovin uurida, kas Terviseamet on juba väljastanud hinnangu 
aadressi Jõe 5, Tallinn kohta seoses teenuse osutamise ruumide 
tervisekaitsenõuetele vastavusega. Kui jah, kas oleks võimalik saada koopia 
või viide selle kättesaamise kohale?

Lugupidamisega,
Lea Lihtmaa
Mental Wellbeing Centre Manasvara OÜ